Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (44)
Пошуковий запит: (<.>A=Самойленко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Массинга В.  
Закон структурной гармонии в информационных системах / В. Массинга; ред.: Н. И. Самойленко. - Х. : Основа, 1999. - 38 c. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Развивается новый подход к оценке эффективности информационных систем, вытекающий из "гармонического подхода". Рассматриваются теоретические и прикладные аспекты проблемы структурной гармонизации на примере информационных систем, в частности, закон сохранения информации, закон структурной гармонии систем. Излагаются основные понятия математики гармонии: золотое сечение, числа Фибоначчи, числа Стахова и обобщенные золотые сечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41-01 + Ю252:З811

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Массинга В.  
Информационные технологии управления высшими учебными заведениями / В. Массинга, Н. И. Самойленко; ред.: Н. И. Самойленко. - Х. : Основа, 1999. - 230 c. - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Рассмотрены цели и структура высших учебных заведений, роль информационных и коммуникационных технологий в развитии современной мировой экономики, а также некоторые теоретические проблемы информационных систем. Освещены особенности внедрения информационных технологий в учебный процесс, дана количественная оценка производительности высшего учебного заведения. Изложены вопросы проектирования информационного центра вуза, менеджмента информационной технологии. Дано описание методов математического моделирования и минимизации функционально-логических структур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ротаєнко П. А. 
Комп'ютерні технології навчання географії / П. А. Ротаєнко, Н. І. Самойленко, Л.П. Семко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 109-112. - укp.

Розглянуто особливості комп'ютеризації навчального процесу в школі та вищому закладі освіти, зокрема, навчання природничо-географічних дисциплін. Охарактеризовано дидактичні можливості мультимедійних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самойленко Н. М. 
Банки екологічної інформації : навч. посіб. / Н. М. Самойленко, М. С. Рогозинський, Ю. Г. Масікевич, В. Д. Солодкий, В. К. Сівак. - Чернівці : Кн.-ХХІ, 2009. - 372 c. - Бібліогр.: с. 366-369. - укp.

Розглянуто основні види інформації й інформаційних ресурсів у сфері екології й охорони довкілля. Описано джерела одержання екологічної інформації у бібліотеках, висвітлено аспекти її традиційного й автоматизованого пошуку у даних установах, а також у системі інтернет. Наведено основні положення теорії баз даних і інформаційних систем. Розкрито суть базових понять щодо сучасних геоінформаційних і інших поширених у природоохоронній діяльності інформаційних систем. Охарактеризовано інформаційне забезпечення екологічного картографування й екологічного моніторингу. Наведено відомості про інформаційні потоки, сформовані нормативно-правовими та статистичними матеріалами для практики проведення природоохоронної діяльності за об'ктами біосфери.

Рассмотрены основные виды информации и информационных ресурсов в сфере экологии и охраны окружающей природной среды. Описаны источники получения экологической информации в библиотеках, изложены аспекты традиционного и автоматизированного поиска в данных учреждениях, а также в системе интернет. Освещены основные положения теории баз данных и информационных систем. Раскрыта сущность базовых понятий по современным геоинформационным и другим распространенным в природоохранной деятельности информационным системам. Охарактеризовано информационное обеспечение экологического картографирования и экологического мониторинга. Приведены сведения об информационных потоках, сформированных нормативно-правовыми и статистическими материалами для практики проведения природоохранной деятельности по объектам биосферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1я73

Шифр НБУВ: ВА710477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Самойленко Н. И. 
Применение $E bold roman {Q sub P sup N} матриц Стахова в методах шифрования информации / Н. И. Самойленко, В. Б. Уфимцева // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2002. - № 12. - С. 147-154. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.403

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Самойленко Н. И. 
Особенности реабилитации пациентов после ревизионного эндопротезирования тазобедренных суставов / Н. И. Самойленко, Л. Д. Катюкова // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2007. - Спец. вып. - С. 115. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.286.5 + Р458.198.51-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Бабова І. К. 
Особливості реабілітації хворих після ревізійного ендопротезування кульшового суглоба / І. К. Бабова, І. В. Рой, Н. І. Самойленко // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2008. - 14, № 2. - С. 47-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

В Институте травматологии и ортопедии АМН Украины на базе клиники ортопедии и травматологии взрослых и в отделении реабилитации за период с 1996 по 2006 гг. прооперировано и проведено восстановительное лечение 188 больным, у которых возникло осложнение в виде асептической нестабильности компонентов эндопротеза. Всем больным проведено ортопедическое обследование перед оперативным вмешательством, через 3, 6, 12 месяцев, а в дальнейшем не реже одного раза в год. В момент контрольных осмотров обращено внимание на жалобы больных, использование дополнительной опоры при ходьбе, наличие или отсутствие хромоты. Определена дневная активность больных, которая включала в себе время когда больной находился на ногах, максимальное расстояние, которое может пройти больной, зависимость от посторонней помощи. Оценены силовые характеристики и опорные реакции оперированной конечности. Разработана комплексная программа реабилитации, которая включала предоперационную подготовку и раннее восстановительное послеоперационное лечение. Ранняя санаторная реабилитация проведена в специализированном отделении реабилитации клинического санатория "Жовтень". Выявлены характерные особенности периода реабилитации больных после реэндопротезирования тазобедренного сустава по сравнению с больными после эндопротезирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.1-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Самойленко Н. Б. 
Підготовка вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Б. Самойленко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Зроблено теоретичне обгрунтування підготовки вчителів гуманітарних дисцилін до застосування методу проектів у професійній діяльності, проведено експериментальну перевірку ефективності її методичної моделі. Встановлено критерії та показники готовності вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності. На підставі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми розроблено структуру та зміст діяльності вчителя гуманітарних дисциплін у процесі впровадження методу проектів. Визначено зміст понять "проект", "навчальний проект", "метод проектів", "проектна діяльність", "телекомунікаційний проект". Розроблено й апробовано модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності, в якій визначено взаємозв'язки методичної системи, перебіг навчального процесу у навчальних закладах на різних рівнях освіти. Обгрунтовано умови підготовки учителів гуманітарного циклу до застосування методу проектів у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.415 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Самойленко Н. 
Концептуальна модель розвитку методичної компетентності майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів / Н. Самойленко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 97-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано концептуальні засади розробки моделі розвитку методичної компетентності майстрів виробничого навчання в системі неперервної освіти педагога професійної школи. Визначено складові (цільовий, процесуальний та діагностико-результативний блоки) та мету пропонованої моделі; охарактеризовано її основні структурні компоненти. Зазначено, що методологічною основою функціонування запропонованої системи розвитку компетентності є системний, діяльнісний, особистісно-розвивальний і компетнтнісний підходи. Детально розглянуто основні принципи розвитку методичної компетентності майстра виробничого навчання – системність, неперервність, науковість, гуманізація процесу, зв’язок теорії з практикою, створення сприятливого освітнього середовища. Виявлено та обгрунтовано домінантні педагогічні умови, які сприятимуть ефективному розвитку методичної компетентності майстра виробничого навчання.

Теоретически обоснованы концептуальные основы разработки модели развития методической компетентности мастеров производственного обучения в системе непрерывного образования педагога профессиональной школы. Определены составляющие (целевой, процессуальный и диагностико-результативный блоки) и цель предлагаемой модели; охарактеризованы ее основные структурные компоненты. Указано, что методологической основой функционирования предлагаемой системы развития компетентности является системный, деятельностный, личностно-развивающий и компетнтностный подходы. Подробно рассмотрены основные принципы развития методической компетентности мастера производственного обучения - системность, непрерывность, научность, гуманизация процесса, связь теории с практикой, создание благоприятной образовательной среды. Выявлены и обоснованы доминантные педагогические условия, способствующие эффективному развитию методической компетентности мастера производственного обучения.

The article grounds the concept of “modelling” and “model” and proves the necessity of master’s methodical competence model development. The author reveals theoretical approaches to the modelling of methodical competence development. They are systematic, action-oriented, personal and developmental approaches. The author identifies principles of modelling and characterises structural components of methodical competence model development of vocational school’s teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Самойленко Н. 
Випереджувальне впровадження інноваційних технологій / Н. Самойленко // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1. - С. 11-13. - укp.

Охарактеризовано мережу професійно-технічної освіти (ПТО) Сумщини. Розкрито досвід роботи навчально-методичного центру ПТО даного району за стратегією розвитку - "ідея випереджальної освіти". Розглянуто види роботи, спрямованої на інноваційні дидактичні пошуки вибудови навчального процесу. Висвітлено напрями роботи, пов'язані з вирішенням завдань щодо кваліфікації педагога професійного навчання. Акцентовано увагу на участі у розробці й апробації державних стандартів ПТО з окремих професій; проблемі інформаційного методичного супроводу; виставковій діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козлакова Г. 
Міжнародна співпраця з підготовки вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / Г. Козлакова, Н. Самойленко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 7. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Проаналізовано участь у виконанні програми "IntelR - Навчання для майбутнього". Розглянуто й охарактеризовано особливості застосування методу проектів у підготовці вчителів до використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Наведено основні завдання спецкурсу. Доведено, що подібний спецкурс буде корисним для педагогів різного профілю.

Проанализовано участие в выполнении программы "IntelR - обучение для будущего". Дана характеристика особенностям использования метода проектов в подготовке учителей к использованию информационных технологий в учебном процессе. Приведены основные задания спецкурса. Доказано, что данный специальный курс будет полезным для педагогов различного профиля.

This article deals with the analysis of participation in performance of the program " IntelR - training for the future ". The characteristic is given to features of use of a method of projects in preparation of teachers for use of information technologies in educational process. The basic tasks of a similar special rate are resulted. It is proved, that the similar special rate will be useful to teachers of a various structure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч30е(4УКР)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Самойленко Н. Н. 
Загрязнение муниципальных вод фармацевтическими препаратами и их производными / Н. Н. Самойленко, И. А. Ермакович // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 4/10. - С. 8-11. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Показана актуальность проблемы загрязнения муниципальных сточных и природных вод фармацевтическими препаратами и их производными. На примере образования стоков клинической больницы в г. Харьков (Украина), предложен способ расчета концентраций наиболее распространенных фармацевтических загрязнителей, поступающих в них в результате выведения лекарства из организма больного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дидковский В. С. 
Оценка эффективности защитных конструкций по критерию разборчивости речи / В. С. Дидковский, А. Н. Продеус, О. Н. Ладошко, Н. А. Самойленко // Изв. вузов. Радиоэлектроника. - 2014. - 57, № 2. - С. 55-60. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Отмечено, что эффективность защитных конструкций обычно оценивается по критерию "отношение сигнал - помеха" в точке приема. Предложено использовать более удобный, с точки зрения конечного пользователя, критерий в виде разборчивости речи. При этом в качестве модели защитных конструкций целесообразно использовать фильтры. Приведенные результаты компьютерного моделирования свидетельствуют о конструктивности предложенного подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: З87-013.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27665/рад. эл. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Самойленко Н. Б. 
Міжкультурна компетентність майбутніх фахівців гуманітарного профілю : монографія / Н. Б. Самойленко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ : Рібест, 2013. - 411 c. - Бібліогр.: с. 361-411 - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні засади формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців гуманітарного профілю у педагогічних університетах. Проаналізовано стан і тенденції підготовки студентів до фахового спілкування на міжнародному рівні в Україні, Росії, Польщі, США. Розроблено модель формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців гуманітарного профілю, визначено етапи та педагогічні умови забезпечення цього процесу. Обгрунтовано доцільність застосування тренінгового підходу до підготовки вчителів-філологів у системі неперервної освіти, розроблено методику та запропоновано дидактичні матеріали. Показано перспективи формування та оцінювання міжкультурної компетентності у вітчизняних педагогічних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.25 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Самойленко Н. 
Еволюція поняття «педагогічні технології» / Н. Самойленко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 329-334. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зроблено спробу дослідити еволюцію поняття «педагогічні технології». Розглянуто чотири значеннєві аспекти поняття «технологія», проаналізовано генезис поняття «освітня технологія». Наведено підходи щодо тлумачення поняття «педагогічна технологія». Установлено відмінність між поняттями «педагогічна технологія» та «технологія навчання». На основі узагальнення історико-педагогічних напрацювань констатовано, що розвиток педагогічної технології у світовому освітньому просторі умовно поділяється на три етапи. Наведено визначення, які найбільш вдало відображають суть педагогічних технологій.

Сделана попытка исследовать эволюцию понятия «педагогические технологии». Рассмотрены четыре смысловые аспекты понятия «технология»; проанализирован генезис понятия «образовательная технология»; представлены подходы к толкованию понятия «педагогическая технология». Показано различие между понятиями «педагогическая технология» и «технология обучения». На основе обобщения историко-педагогических наработок констатируется, что развитие педагогической технологии в мировом образовательном пространстве условно делится на три этапа. Приведены определения, наиболее удачно отражающие суть педагогических технологий.

The article attempts to analyze the evolution of the concept «pedagogical technologies».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Самойленко Н. С. 
Співробітництво прикордонних областей Російської Федерації з суміжними Харківською і Сумською областями України в гуманітарній сфері (1993 р. - перше десятиріччя XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.02 / Н. С. Самойленко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2013. - 17 c. - укp.

Вивчено сучасний стан наукової розробки проблеми співробітництва прикордонних областей Російської Федерації (РФ) з суміжними Харківською і Сумською областями України в гуманітарній сфері у 1993 р. - першому десятиріччі XXI ст. Систематизовано європейську нормативно-правову базу транскордонного співробітництва та визначено політико-правові засади прикордонного співробітництва РФ і України в 1990-х рр – першому десятиріччі ХХІ ст. Доведено, що непрості відносини між РФ і Україною, їх внутрішньополітична нестабільність та неузгодженість у підходах російської та української сторін не завадили зберегти, відновити та здійснювати у різноманітних формах і напрямках послідовну гуманітарну співпрацю. Уперше використано як джерела міжвідомчі угоди у галузі гуманітарного співробітництва прикордонних областей РФ і України. Показано, що російсько-українське прикордонне співробітництво повністю відповідає інтеграційним прагненням Росії та дозволяє примирити російський та європейський інтегративний вектори України. Визначено, що створення єврорегіонів "Слобожанщина" та "Ярославна" активізувало, розширило та поширило різноманітні гуманітарні зв’язки Бєлгородської та Харківської, Курської та Сумської областей. Надано рекомендації, що можуть запобігти суттєвим прорахункам під час вирішення гуманітарних проблем у російсько-українському прикордонні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4РОС)64-6 + Т3(4УКР)64-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Самойленко Н. Ю. 
Розвиток методичної компетентності майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Самойленко; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку методичної компетентності майстрів виробничого навчання. Проведено аналіз методологічної, психолого-педагогічної літератури та практики професійно-технічної освіти та навчання, на основі якого уточнено суть поняття "методична компетентність майстрів виробничого навчання", визначено зміст і структуру методичної компетентності майстрів виробничого навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку методичної компетентності майстрів виробничого навчання та педагогічні умови (активізація розвитку й саморозвитку методичної компетентності майстрів виробничого навчання; використання методики розвитку методичної компетентності майстрів; здійснення науково-методичного супроводу розвитку методичної компетентності майстрів; створення дієвого професійно-інформаційного середовища). Визначено критерії, показники та засоби діагностики кількісного й якісного оцінювання рівнів розвиненості методичної компетентності майстрів виробничого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Математическое моделирование, оптимизация и управление потокораспределением в инженерных сетях : материалы Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 75-летию проф. А.Г. Евдокимова, 1 - 6 окт. 2011 г., пос. Кореиз, Ялта, АР Крым, Украина / ред.: Н. И. Самойленко, А. Д. Тевяшев, М. С. Золотов; Рос. гос. ун-т нефти и газа им. И.М. Губкина, РАН, Ин-т систем энергетики им. Л.А. Мелентьева, ОАО "Газпром Промгаз", Проф. консалтинговая фирма "Claremont". - Харьков : ХНАГХ : НТМТ, 2011. - 94 c. - рус. - укp. - англ.

Обсуждены проблемы надежности больших систем энергетики, методы оптимизации и управления в инженерных сетях, проблемы и опыт эксплуатации инженерных сетей. Рассмотрены энерго-, ресурсосберегающие, экологически безопасные технологии управления развитием и функционированием инженерных сетей, особенности математического моделирования потокораспределения в инженерных сетях. Изложены проблемы логистики и транспорта в городском хозяйстве, информационные технологии в образовании и городском хозяйстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: З27 я431(0) + Н76 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Самойленко Н. Б. 
Теоретичні та методичні засади формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців гуманітарного профілю у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. Б. Самойленко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2014. - 40 c. - укp.

Досліджено проблему формування міжкультурної компетентності (МК) майбутных фахівців гуманітарного профілю у педагогічних університетах. Розроблено концептуальні основи та методику формування МК зазначених фахівців. Визначено педагогічні умови формування МК фахівців гуманітарного профілю в Україні. Розглянуто сучасний стан, тенденції та особливості формування МК майбутніх фахівців за умов інтернаціоналізації освіти. Уточнено зміст формування МК фахівців гуманітарного профілю з урахуванням існуючих програм. З'ясовано сутність поняття "міжкультурна компетентність фахівця гуманітарного профілю", визначено її структуру, критерії, показники та рівні сформованості. Упроваджено в навчально-виховний процес педагогічних ВНЗ науково-методичне забезпечення для підвищення ефективності процесу формування МК майбутніх фахівців. Розроблено рекомендації щодо формування МК майбутніх фахівців гуманітарного профілю у педагогічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Самойленко Н. Н. 
Использование электрохимической деструкции для обезвреживания сточных вод лечебных учреждений / Н. Н. Самойленко, И. А. Ермакович // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 4/10. - С. 18-21. - Библиогр.: 13 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П121.546.2 + Н761.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського